Pra Daftar Percuma

Revellnetwork Malaysia Jana Pendapatan Lumayan Disini!!

Saturday, May 12, 2012

Update Bulan Mei 2012

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Ahli RevellNetwork Yang Dihormati,

Apa khabar anda hari ini? Semoga sihat dan ceria di samping keluarga tersayang. Sebelum itu, saya nak ucapkan Selamat Hari Pekerja, Selamat Hari Ibu, Selamat Hari Guru buat semua yang bekerja, para ibu dan para guru di seluruh Malaysia.
Update bulan Mei kali ini, saya ingin memaklumkan mengenai beberapa perkara. Antaranya :-

1)  Yuran Keahlian Revell
Setiap ahli baru hanya perlu membayar yuran keahlian Revell seumur hidup RM33 sahaja. Ahli baru akan menerima Kit Jualan Revell yang terdiri daripada No. Ahli, Profil Syarikat, Pelan Pemasaran, Buku Katalog dan Senarai Harga Produk. Namun begitu, kempen hadiah percuma iON Health Anti-Oxidant Alkaline Stick (IOP-3) telah ditamatkan.

2)  Stok Sabun Lulur Plus Susu Kambing
Setelah hampir 5 bulan kehabisan stok, kini pengguna setia sabun lulur boleh mendapatkannya di stokis2 berdekatan. Melalui penampilan versi terbaru, ia diperkayakan dengan susu kambing. Beratnya 100 gram dan berbentuk bulat. Sabun Lulur Sari Herba Plus Susu Kambing boleh dibeli dengan harga RM10.90 (ahli) dan RM13.90 (bukan ahli).

3)  Web Jualan Peribadi ePeluang
Kepada ahli RevellNetwork yang berminat nak buat jualan peribadi secara online, anda boleh dapatkan web ePeluang. Apa itu ePeluang? ePeluang adalah web yang bercirikan kedai online untuk menjual produk-produk Revell dan ia diuruskan oleh anda sepenuhnya. Ciri-ciri lain; mempunyai template blog, blog peribadi dan dashboard untuk menguruskan akaun peribadi anda. Bagaimana caranya? Anda perlu memohon dan daftar kepada pihak syarikat RevellGlobal (Tel : 03-4021 3800). Hanya RM12 setahun. Anda akan memiliki nama alamat web anda sendiri.

Antara contoh web ePeluang yang dimiliki oleh Super Crown, Pn. Saadah Badrus :-
http://www.epeluang.com/saadahbadrus

4)  Pelan Perlindungan Diri MAA Takaful
Setiap ahli Revell yang membuat pembelian peribadi 100pv setiap bulan, anda akan layak menerima Pelan Perlindungan Diri MAA Takaful bernilai RM10,000. Ia mula berkuatkuasa pada 1 April 2012. Maklumat lanjut,
http://revellglobal.com/announcements.php?date=2012-04#227


5)  Kempen Sponsor 2 & Win
Mulai 1 April hingga 30 Jun 2012, setiap ahli Revell yang membuat pembelian sebanyak 200pv dan melakukan penajaan 2 ahli baru, anda akan mendapat 1 Beg Demo yang bernilai RM99 secara percuma. Maklumat lanjut,
http://revellglobal.com/announcements.php?date=2012-04#226


Sebarang masalah, jangan malu jangan segan, hubungi saya.
Sekian, Jumpa di lain masa.

”Setiap Manusia Ada Potensi Untuk Berjaya”
Salam Ikhlas Daripada,
SYAFIEE BIN OSMAN
Admin RevellNetwork
Email : syaein@yahoo.com
YM : syaein
019-570 9982

No comments:

Post a Comment