Pra Daftar Percuma

Revellnetwork Malaysia Jana Pendapatan Lumayan Disini!!

Saturday, June 11, 2011

SlimCut

SlimCut (60ml)
Code: SCE-1 Harga Pelanggan : RM62.50
Harga Ahli : RM49.90 PV : 49.90
Langsingkan Badan Anda Dalam 2 MINGGU

SlimCut menawarkan penyelesaian berkesan untuk melangsingkan badan. Menggunakan Teknologi-Tinggi NANO, di mana partikel-mikro menyerap cepat ke dalam kulit dan membantu menyingkirkan lemak badan.

Bahan Aktif SlimCut :
Ekstrak Biji Kopi dan Guarana membantu meningkatkan lipolisis - memecahkan deposit lemak yang kemudiannya dilepaskan ke saluran darah untuk disingkirkan. Ekstrak Ivy dan Seaweed membantu membuang cecair berlebihan daripada tisu dan sel badan. Ini menjadikan SlimCut membantu peredaran darah untuk mempercepatkan penyingkiran lemak, air berlebihan dan bahan buangan badan.

SlimCut membantu :
* Merangsang pecah lemak.
* Menghalang penyerapan atau timbunan lemak.
* Meningkatkan metabolisme di bahagian tertentu badan supaya lebih lemak dapat dibakar.
* Menyingkir air berlebihan dan bahan buangan.
* Mencegah selulit.
* Melangsingkan bonggol lemak yang tidak diinginkan di perut dan di bahagian tepi dan belakang lengan, pinggul dan paha.

Cara Mengguna :
1. Semasa mandi, skrub badan dari tapak kaki ke bahagian tubuh atas (dengan urutan ke atas) bagi menggalakkan peredaran darah. Bilas dan keringkan badan.
2. Sapukan SlimCut secara putaran lawan di perut, pinggang dan pinggul. Manakala urutan ke atas di lengan dan paha. Urut dengan lembut sehingga kering. Tidak perlu bilas.
3. Untuk kesan lebih baik, sapukan 1-3 kali sehari. Minumlah banyak air untuk merangsang pengeluaran lemak dan air yang berlebihan daripada tubuh.

Kesan Selepas Menggunakan SlimCut :
Minggu pertama ~ Kerap kencing
Minggu kedua ~ Tubuh yang diaplikasi SlimCut menjadi lembut
Minggu seterusnya ~ Lendir (lemak) keluar bersama najis

Mengapa SlimCut Lebih Berkesan ? :
1. Formula bahan aktif yang terpilih, bahan semulajadi gred farmaseutikal dari Perancis.
2. Bila SlimCut disapu pada kulit, ia diserap secara langsung dan molekul ramuannya yang amat halus itu terus bergerak ke pusat setiap sel untuk mempercepatkan proses semula jadi penyingkiran lemak dan air berlebihan dari tubuh.


No comments:

Post a Comment