Pra Daftar Percuma

Revellnetwork Malaysia Jana Pendapatan Lumayan Disini!!

Sunday, May 27, 2012

Update Bulan Jun 2012

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Ahli RevellNetwork Yang Dihormati,

Bertemu kembali dalam Update bulan Jun. Pertamanya, saya ingin mengucapkan terima kasih dan tahniah kepada anda semua kerana masih memberi kepercayaan kepada RevellNetwork. Saya lihat semakin ramai ahli-ahli RevellNetwork bergerak aktif dalam pembelian peribadi mahupun melakukan jualan. Saya akan membalas kesetiaan anda dengan membantu membina rangkaian anda secara berterusan.

Update kali ini, beberapa perkara ingin dimaklumkan kepada anda. Antaranya :-

1)  Akaun RevellNetwork
Beberapa hari yang lalu, saya telah membuat pembayaran untuk menyambung perkhidmatan domain dan hosting RevellNetwork untuk tempoh setahun yang akan berakhir pada Jun 2013 untuk kemudahan semua ahli RevellNetwork.

2)  Web RevellNetwork
Website RevellNetwork sedang dalam proses penambahbaikan dari segi isi kandungan. Antaranya, setiap produk diletakkan jumlah berat (gram). Ini untuk memudahkan ahli atau pembeli dapat mengetahui berapa kos penghantaran yang perlu dibayar. Terdapat juga keterangan lanjut serta testimoni pada sesuatu produk.

3)  Facebook FanPage RevellNetwork
Saya telah mewujudkan FanPage RevellNetwork untuk perkongsian maklumat berkaitan produk Revell. Saya harap anda dapat meluangkan masa untuk klik "LIKE" dalam page tersebut. Ini dapat membantu menyebarkan kepada ramai orang di luar sana tentang RevellNetwork. Layari :-
http://www.facebook.com/RevellNetworkCom

4)  Anda ada akaun Facebook?
Ini peluang terbaik untuk anda memasarkan jualan produk Revell. Bagaimana? Kalau takde idea gunakan video atau posting berkaitan produk, yang ada di dalam FanPage RevellNetwork untuk di'share'kan kepada rakan-rakan Facebook anda. Dalam 'sharing' anda itu, jangan lupa sertakan link web promosi RevellNetwork anda. Kalau masih tak jelas, hubungi@ email kepada saya dan saya akan membantu anda.

5)  Kempen Sayang Ibu
Kempen ini bermula pada 15 Mei hingga 14 Jun 2012.



Sebarang masalah, jangan malu jangan segan, hubungi saya.
Sekian, Jumpa di lain masa.

”Setiap Manusia Ada Potensi Untuk Berjaya”
Salam Ikhlas Daripada,
SYAFIEE BIN OSMAN
Admin RevellNetwork
Email : syaein@yahoo.com
YM : syaein
019-570 9982



No comments:

Post a Comment