Pra Daftar Percuma

Revellnetwork Malaysia Jana Pendapatan Lumayan Disini!!

Thursday, June 24, 2010

Update Bulan Jun 2010

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Ahli RevellNetwork Yang Dihormati,

Apa khabar? Semoga anda sihat dan ceria selalu di samping keluarga tersayang. Pada kali ini, saya ingin memaklumkan beberapa perkara terkini mengenai RevellNetwork.

1) Perkhidmatan Web Promosi RevellNetwork
RevellNetwork baru setahun beroperasi. Untuk makluman ahli, saya baru sahaja memperbaharui perkhidmatan web RevellNetwork (23 Jun 2010 hingga 22 Jun 2011). Ia dilakukan untuk menghargai sokongan anda terhadap RevellNetwork.

2) Seminar “Royalti Sepanjang Hayat RevellGlobal Melalui Online”
Ini baru peringkat “survey”. Khusus untuk ahli rangkaian RevellNetwork. Dengan kerjasama pihak syarikat Revell dan upliners, saya bercadang untuk menganjurkan seminar tersebut. Dalam seminar tersebut, kita boleh berbincang dan bertukar2 pandangan serta perkongsian maklumat dalam usaha meningkatkan jualan anda secara online seterusnya menjadikan RevellGlobal sebagai pendapatan berterusan sepanjang hayat. Butiran lanjut (peringkat cadangan):-

Tarikh : akhir Julai / awal bulan Ogos
Masa : 1 hari (8.00 pagi – 5.00 petang)
Tempat : HQ Revell
# tarikh sebenar akan dimaklumkan nanti

Jadi saya inginkan maklum balas ahli RevellNetwork yang berminat untuk mengikuti seminar tersebut. Anda juga boleh membawa rakan2 anda yang berminat menjalankan bisnes Revell secara online. Jika berminat, anda boleh membuat pengesahan kepada saya melalui email: syaein@yahoo.com

3) Perkongsian “Joint Venture”
Khusus untuk ahli yang mempunyai blog peribadi berkaitan apa2 maklumat terutamanya berkaitan produk Revell. Ia berkonsepkan “Joint Venture”. Dengan cara ini, ia dapat membantu prospek2 RevellNetwork untuk mengetahui lebih lanjut berkaitan kebaikan dan keberkesanan produk Revell. Kelebihan kepada anda? 1. Pelanggan yang berminat, akan membeli produk Revell melalui BLOG anda.

Setakat ini, ahli2 yang mempunyai blog peribadi ialah :-
1. Pn. Asikin bt. Abd Hamid
http://team700revellglobal.blogspot.com/
http://stokisrevellshahalam.blogspot.com/

2. Pn. Noradina bt. Sulaiman
http://dinaonlineshoppe.blogspot.com/

3. Pn. Siti Aniza bt. Abd Kadir
http://kedairevell-online.blogspot.com/

Blog mereka ini, saya sudah letakkan di dalam blog rasmi RevellNetwork. Kepada ahli2 lain yang mempunyai blog peribadi berkaitan produk Revell, anda boleh email kepada saya berserta dengan url web blog anda.

Jika ada sebarang pertanyaan atau masalah, hubungi/sms/email kepada saya.
”Setiap Manusia Ada Potensi Untuk Berjaya”
Salam Ikhlas Daripada,
SYAFIEE BIN OSMAN
Admin RevellNetwork
019-570 9982

No comments:

Post a Comment