Pra Daftar Percuma

Revellnetwork Malaysia Jana Pendapatan Lumayan Disini!!

Tuesday, June 29, 2010

Keistimewaan RevellGlobal


FALSAFAH

9 kotak bermakna 9 rangkaian kedai yang telahpun anda miliki (Home Care, Auto Care, Hair Care, Personal Care, Perfumes, Beuty Care, Health Care, Home Tech, Miscellaneous)

Satu kotak bewarna merah dan senget sedikit kerana Revell lain dari yang lain. Begitu juga dengan para pengedarnya. Perlulah ada sikap / semangat yang lain dari orang lain iaitu benar-benar hendak berjaya. Barulah boleh berjaya. Warna merah itu sendiri bermakna BERANI untuk berjaya.

KEISTIMEWAAN KEAHLIAN

- Jika ada prospek (atau mungkin anda sendiri belum tahu) katakan bahawa terdapat 4 jenis perniagaan (sebenar) yang terdapat dalam dunia hari ini
- RM50 terlalu murah untuk membuka modal perniagaan. Malah belaja sekali sehari di pasar / pasar malam mungkin lebih banyak dari itu. Tidak mungkin seseorang itu tidak mempunyai RM50 dalam tempoh seumur hidupnya selama ini untuk mulakan perniagaan (di luar sana banyak syarikat MLM yang modalnya sahaja sudah berkali-kali ganda (malah ada yang sampai sanggup berhutang !) .Belum cerita lagi komitmen belian bulanan yang diperlukan)
- Jika memang kewangan kritikal dan RM50 pun tiada dalam tangan. Rancang dan ikhtiarkan untk mengumpul RM50 tersebut seberapa segera
- 4 kategori modal perniagaan

MODAL BESAR UNTUNG BESAR : samada online atau offline jika anda ada modal yang mencukupi lakukanlah apa sahaja perniagaan yang anda mahu. Jika tidak, jangan mengharap dengan perniagaan berbentuk "SOMETHING FOR NOTHING". Semua perniagaan perlukan modal. Jangan bicara tentang pernigaan online (apatah lagi yang OVERSEA) jika anda belum sedia untuk bersaing dari segi modal dengan para SUPER AFFILIATE ATAU HEAVY HITTER. Bagi mereka ianya kerjaya dan mempunyai suntikan modal yang besar dan syarikat sendiri yang mengusahakannya.

MODAL BESAR UNTUNG KECIL : apa sahaja bentuk perniagaan yang mungkin nampak berpotensi tetapi risikonya tinggi

MODAL KECIL UNTUNG KECIL : berniaga nasi lemak ? Paid to Surf, One time sales / one time profit ? (dll yang seangkatan dengannya). Pilihlah perniagaan dengan PROFIT MARGIN yang tinggi (Revell) kerana samada anda mengusahakan sesuatu yang mendatangkan untung kecil / besar , bertahan lama atau sekejap, anda perlu memberi USAHA yang sama sahaja banyaknya. Jangan sampai anda frust setengah jalan kerana bekerja untuk peluang yang tak seberapa / tak tahan lama di luar sana. Revell akan tetap kukuh samada anda melakukannya ataupun tidak.

MODAL KECIL UNTUNG BESAR (REVELL) : kerana di sinilah EXPONENTIAL INCOME TERCIPTA.
Scalar Income : makan gaji, jika dilukis grafnya lebih banyak mendatar (jauh dan sayup mata memandang pulak tu :-) )
Exponential Income : perniagaan sendiri, jika dilukis grafnya lebih pantas dan secara menegak( 1 -> 2 -> 4 -> 8 -> 16 - > 32 - > dan seterusnya)

BOLEH DIWARISKAN
Jika tiada harta, wariskan perniagaan ini kepada generasi anda yang akan datang

GLOBAL (BOLEH SPONSOR 4 NEGARA) Jika masih tidak tahu : Malaysia, Indonesia, Brunei, Singapura. Satu plan sama di semua negara. Menaja ahli di luar Malaysia tidak perlu menjadi ahli di negara tersebut terlebih dahulu (seperti lain-lain syarikat) sebaliknya boleh guna kehalian sedia ada

Contoh kalau ada yang nak taja warga asing 4 negara tadi spt Indonesia :
IC merah boleh terus sponsor ikut negeri yang dia tinggal.IC Indonesia kena beli starter kit Indonesia dan yang pakai Work permit, sponsor pakai Kit malaysia , bila habis tempoh permit balik Indon kena buat surat bahawa dia dah pindah balik ke Indonesia.

BAYARAN BONUS TERUS KEPADA PENGEDAR
Dibawah RM100 dalam bentuk voucher (boleh tukar dengan barang atau tunaikan di stokis terpilih), di atas RM100 diberi dalam bentuk cek (Maybank) ke alamat anda (yang diguna dalam borang pendaftaran. Pertukaran alamat atau lain-lain maklumat boleh hubungi terus HQ revell di Kuala Lumpur). Atau jika berada di sekitar Lembah Kelang datang terus ke HQ Revell pada setiap 15hb untuk mengambil cek peribadi masing-masing

LAYAK UNTUK JADI STOKIS. Hari ini anda mendaftar, hari ini anda boleh terus membuka stok. Tak perlu pangkat (seperti lain-lain syarikat. Intan ? Berlian?) dan permulaannya hanya RM500. Tak semesti banyak barang. Boleh concentrate barang yang anda minat jika mahu (RM500 Perfume sahaja @ RM500 Envy sahaja @ RM500 TM sahaja atau apa sahaja kombinasi yang anda suka ! ). Ambil stok seterusnya cuma min RM300 (TAK WAJIB AMBIL STOK JIKA STOK LAMA BELUM HABIS). Jika kawasan anda tiada stokis, bak kata Pn Saadah "Ini peluang anda sebenarnya dan bukalah stokis anda di sana"

No comments:

Post a Comment