Pra Daftar Percuma

Revellnetwork Malaysia Jana Pendapatan Lumayan Disini!!

Sunday, June 23, 2013

Update Bulan Jun 2013



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Ahli RevellNetwork Yang Dihormati,

Apa khabar? Semoga anda sihat dan ceria selalu di samping keluarga tersayang. Bertemu kembali dalam Update Bulan Jun.

1)  Perkhidmatan Web Promosi RevellNetwork

Untuk makluman ahli, saya baru sahaja memperbaharui perkhidmatan web RevellNetwork (23 Jun 2013 hingga 22 Jun 2014). Ia dilakukan untuk menghargai sokongan anda terhadap RevellNetwork. Gunakannya sebagai medium promosi anda.

2)  Konsep RevellNetwork Terkini

RevellNetwork melakukan sedikit perubahan dari segi persembahan. Concentrace Mineral Drops (CMD) dijadikan produk utama dan diletakkan di laman utama. Ini kerana produk ini menjadi rebutan ramai dan paling laris. Diikuti dengan produk berasaskan CMD iaitu Hydro C dan Hydro D. Kemudian beberapa rangkaian produk penjagaan kesihatan dan pelangsingan yang lain.

Walau bagaimanapun, anda masih boleh mempromosi produk-produk lain di blog peribadi, facebook atau medium lain. Boleh juga membeli di RevellNetwork dengan memaklumkan kepada admin melalui email revellnetwork@gmail.com atau sms 019-5709982.

3)  Air Anti-Oksidan Beralkali iON Health

RevellNetwork ingin memperkenalkan satu produk yang luar biasa hebat dan semakin menjadi rebutan ramai. Ia adalah Air Anti-Oksidan Beralkali iON Health. Boleh layari melalui web di bawah untuk maklumat lanjut.



4)  Kempen Bulan Jun 2013

Sempena Hari Bapa, promosi produk Klenz. Beli 3 kotak Klenz PERCUMA sekotak lagi. Klenz membantu usus daripada masalah sembelit untuk menyihatkan sistem pembuangan. Promosi bermula 15 Jun hingga 14 Julai 2013.

Jika ada sebarang pertanyaan atau masalah, hubungi/sms/email kepada saya.

”Setiap Manusia Ada Potensi Untuk Berjaya”


Salam Ikhlas,
SYAFIEE OSMAN
Admin RevellNetwork
019-570 9982