Pra Daftar Percuma

Revellnetwork Malaysia Jana Pendapatan Lumayan Disini!!

Saturday, August 1, 2009

Mengapa Anda Perlu Membeli Setiap Bulan?

REALITI YANG BERLAKU SEKARANG...
Adakah anda terfikir? Mengapakah anda berbelanja di kedai/pasaraya setiap bulan? Pertama; anda wajib berbelanja untuk memenuhi keperluan asas diri dan keluarga anda. Kedua; mungkin anda ingin mengumpulkan mata ganjaran untuk tukaran hadiah. Trend masa kini di mana banyak syarikat terutama pasaraya2 besar menawarkan perkhidmatan kad ganjaran kepada pelanggan2 mereka. Untuk apa? Supaya pelanggan2 mereka setia membeli barangan mereka setiap masa. Dengan kad ganjaran tersebut, orang ramai akan membeli barangan di pasaraya tersebut untuk dapatkan mata ganjaran & kumpulkannya untuk membolehkan tukaran sesuatu barangan secara percuma.

Tanpa gagal & tanpa paksaan, anda akan sentiasa bermotivasi untuk membeli di pasaraya tersebut kerana :-1. dapat barang ; 2. kumpul mata ganjaran (hadiah)

BAGAIMANA DENGAN ANDA?
Kelazimannya, setiap orang mesti berbelanja antara RM100-RM200 setiap bulan untuk membeli pelbagai barangan kegunaan diri dan keluarga. Syarikat Revell juga menyediakan rangkaian lebih 300 produk dan pelan ganjaran untuk anda. Sebagai pengguna bijak, sudah pasti anda mahukan ganjaran pendapatan. Dengan hanya berbelanja antara RM50-80 = 50pv setiap bulan, anda layak terima bonus juga setiap bulan. Anda tidak perlu menyediakan bajet tambahan untuk tujuan ini. Anda masih menggunakan bajet yang sedia ada. Cuma anda hanya perlu tukar tempat membeli dan tukar jenama sahaja. Untuk apa? Untuk anda memulakan perjalanan membina dan menikmati pendapatan sampingan yang berterusan, hasil daripada perbelanjaan anda.

Jadi tanpa gagal dan tanpa paksaan, anda juga akan sentiasa bermotivasi untuk membeli di Revell kerana:-1. dapat barang ; 2. menjana pendapatan sampingan.

KESIMPULANNYA...
Suka @ tidak, anda wajib berbelanja untuk keperluan harian anda setiap bulan, tidak kira di mana tempat anda membeli (sama ada di kedai/pasaraya/Revell). Cuma, apa bentuk ganjaran pulangan yang diberikan daripada pembelian tersebut kepada anda? Apa yang anda mahukan disebalik pembelian tersebut? Tukaran hadiah atau ganjaran wang? Anda sendiri yang tentukan!Kejayaan itu pilihan, kegagalan itu pilihan. Kini pilihan itu di tangan anda!

Sebarang persoalan, email/SMS/hubungi saya.

No comments:

Post a Comment